Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti - Colegiul Cosbuc - Directoarea joaca in baruri piesa plina de sexualitate "Monologurile vaginului"

Pentru ca in liceu vine cand vrea, sta cat vrea si pleaca cand vrea doamna directoare a Colegiului Cosbuc, Buciu Ilinca joaca intr-un bar o piesa plina de sexualitate "Monologurile vaginului". Desi meseria de profesor si functia de director ii interzic practicarea in public a unor activitati cu componenta lubrica:

...doamna Buciu nu are jena. Asa cum nu are jena sa manipuleze elevii si profesorii pentru propriul interes. Asa cum trece pe holuri pe langa elevii care chiulesc sau cei care fumeaza si nu are nici un fel de atitudine.


In piesa jucata in bar (piesa este jucata si la teatru de actori) doamna Buciu nu joaca singura. Colega Roxana Marin care utilizeaza abuziv sala 17 ca sediu de fundatie si depozit de carti atunci cand este nevoie nu putea sa lipseasca din distributie. In bar directoarea joaca si cu eleve ale liceului. Dar iata distributia:



22 de comentarii:

Anonim spunea...

Eu nu inteleg de ce nu renunta doamna directoare la scaunul pe care sta si sa ramana cu cariera teatrala in baruri.

Anonim spunea...

Pentru doamna Buciu sexualitatea si fumatul e mai importante ca educatia

Anonim spunea...

...si banii din achizitii trucate am uitat

Anonim spunea...

Achizitii trucate, teatru libidinos, bani, bani si iar bani, iata femeia moderna de succes.

Anonim spunea...

Prin aceasta ne este pusa imaginea unei femei razvratite, amorala, care isi impartaseste din experientele sale intime. Pentru ea relatiile intime si placerea sunt unicul scop al vietii. Ea ne prezinta imaginea unei fapturi decazute, care traieste in exclusivitate numai pentru poftele carnale. Firea umana privita in acest sens aduce lauda adulterului si imoralitatii.

Piesa denatureaza intimitatea noastra, depaseste granitele morale ale familiei. Prin aceasta se vrea o pseudo-educatie, amorala, perversa si distructiva. Se revine la stergerea acelor valori care mereu au fost tratate cu mare atentie, cu frica de a nu se gresi, cu sfintenie. Toate acestea sunt depasite de cei care vin cu ideea unei revolutii sexuale, prin crearea unei lumi noi, unde ar dainui faradelegea.

Anonim spunea...

Iata in ce hal a ajuns educatia in Romania. Rusine!

Vio spunea...

Iata ce am gasit:

Piesa cu vaginul este realizata cu sprijinul Colegiului National Bilingv "George Cosbuc"!!!!!!!!!!!!
Elevii platesc fondul scolii (bineinteles trebuie sa existe si fraieri in poveste), iar directoarea ("oamenii destepti care stiu sa profite") isi face de cap pe banii lor in Club Deko.
Parca fondul scolii se putea folosi numai pentru baza materiala a scolii.

http://img89.imageshack.us/img89/1362/blablagl3.jpg

Anonim spunea...

Acest liceu strica educatia sicaracterul elevilor, am spus-o mai de mult. E trist ca persoane lipsite de scupule (exact asta este cuvantul) lucreaza in educatie unde fac matrapazlacuri.

Anonim spunea...

hmmmm...oare de ce vad numai comenturi contra Doamnei Ilinca Buciu, oare chiar toti cei care au fost de partea ei au dat commenturi sub anonim?

Anonim spunea...

"Deşi se subînţelege menţionez expres că nu îmi asum răspunderea pentru conţinutul comentariilor postate de cititori. Mesajele pot fi postate liber şi îmi rezerv dreptul de a şterge posturile cu conţinut necorespunzător.
Cred că libertatea expresiei este fundamentală şi nu poate suferi limitări decât în cazuri extreme.
Dat fiind ca in ultima vreme blogul a fost asaltat de cateva persoane, admiratoare declarate ale doamnei Buciu, care insereaza insulte, ar putea exista anumite intarzieri in postarea comentariilor din motive lesne de inteles.
In acelasi timp ele sunt exemple de educatia care se face elevilor la Cosbuc in sistemul Buciu."

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Sunt fost elev la cosbuc. Nu pot sa spun ca am prins-o pe doamna directoare. A vorbit la noi la absolvire. Si ne-a spus sa ne alegem ceva in viata maret, ca sa nu ajungem ca ea o directoare de liceu. Pana si fratimiu, alt fost elev de cosbuc, s-a uitat la mine cu o privire WTF!? Dar tot nu vad care este problema. Vreti alta directoare. Bine. Alegeti-va alta directoare. De ce va mai pierdeti vremea discutand??

Eu acum incerc sa fac rost de bilete le monologurile vaginului. Trebuie sa vad piesa!!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Vio spunea...

Anonim spunea...

Eu nu credeam ca o cheama pe directoare Buciu. Adica... Buciu?? De la ...? Ar trebui sa fie monologurile ..., nu ale vaginului. In orice caz, cele mai proaste piese de teatru se joaca in DEKO. E mizerabil teatrul.

Vio spunea...

Va reamintesc !

"Mesajele pot fi postate liber şi îmi rezerv dreptul de a şterge posturile cu conţinut necorespunzător.
Cred că libertatea expresiei este fundamentală şi nu poate suferi limitări decât în cazuri extreme."

Anonim spunea...

Este inimaginabil tupeul acestei directoare iresponsabile care distruge caracterul elevilor si profita din plin de pe urma lor. In timp ce alte scoli stralucesc ea a cheltuit zeci de miliarde intr-un mod jenant, se autosponsorizeaza in piese desucheate din categoria sexualitate in care implica si elevele scolii.
Ea este protectoarea grupurilor de elevi teribilisti care isi aprind tigarile in fata copiilor nostri de gimnaziu. Cu cat isi va da demisia mai repede cu atat va face un bine scolii. Altfel o sa ajunga la DNA!

Anonim spunea...

Oricum cu viata de destrabalare pe care o duce nu va ajunge bine nici ea si nici educatia din scoala. Sa se ocupe de monoloagele vaginului in baruri si sa lase educatia in pace.

Cadru didactic Cosbuc spunea...

Iata cu ce se ocupa directoarea Buciu Ilinca.
Iata in ce activitati atrage elevele din Cosbuc. Iata unde a ajuns educatia:

"Monoloagele vaginului"

de Eve Ensler

fragmente

"Poţi să-l foloseşti în timp ce faci sex, încercînd să fii “politically correct”?! “Dragă, n-ai vrea tu să-mi mîngîi vaginul?”

"Femeia 1

Piş, pişătoare, aluniţă, gogoşică,"

" Eu am întrebat-o dacă bărbieritul vaginului o să-l oprească pe el să şi-o mai tragă pe unde poate."

"Femeie

Ia-o de la-nceput

Nu, acolo

Linge-mă

Stai acasă

Bună alegere"

"Amintire: zece ani



Sînt acasă la tata, care dă o petrecere sus. Toată lumea bea. Eu mă joc singură la parter şi-mi încerc chiloţii cei noi şi bustiera albă, de bumbac, pe care mi le-a dat iubita lui taică-meu. Deodată, prietenul cel mai bun al lui taică-meu, uriaşul ăla, Alfred, apare pe la spate, îmi trage jos chiloţii cei noi şi îşi bagă penisul lui mare şi tare în pipilica mea. Urlu. Dau din picioare. Încerc să mă lupt cu el,dar el e deja înăuntru. "

"Şi tot căcatul ăsta pe care încearcă să ni-l vîre nouă pe gît, să ne cureţe, să ne sufoce, să-l facă să dispară. Ei bine, vaginul meu n-o să dispară. E nervos şi rămîne aici. Ca şi tampoanele – ce naiba mai sînt şi alea? Un şomoiog de vată împuţită, băgat fix acolo. De ce nu se poate găsi un mod mai subtil ca să ungă tamponul ăla? Cum îl vede, vaginul meu intră-n şoc. Zice, las-o baltă. Se închide. Trebuie să-l convingi, să-i prezinţi lucrurile astea, să-l pregăteşti. Despre asta e vorba în preludiu. Trebuie să-mi convingi vaginul, să-l seduci, să-i cîştigi încrederea. Nu poţi face asta cu un şomoiog împuţit de vată."

Anonim spunea...

Cancan a reactionat inaintea Inspectoratului Scolar

http://www.cancan.ro/2009-04-09/Directoare-de-liceu-actrita-in-Monologurile-vaginului.html

irina spunea...

nu stiu daca sunt eu nebuna, dar sexualitatea EXISTA. nu, nu e o poveste oamenii chiar fac sex, este unul dintre cele mai puternice insincte. nu vad de ce trebuie sa blamam lucruri care se intampla, sunt prezente si pana la urma importante. vorba lui Vakulovski: "cand oamenii o sa stie sa faca dragoste, lumea o sa fie mai buna" iar toate astea pentru ca da, inteligenta unui om tine si de cum stii sa privesti asta.

Vio spunea...

Scoala nu este locul cel mai potrivit pentru exbibarea sexualitatii. Nu, nu esti nebuna, esti doar debusolata. Sa nu confundam scoala cu dormitorul sau cu bordelul.

Anonim spunea...

“Dragă, n-ai vrea tu să-mi mîngîi vaginul?”... Foarte educativ doamna Buciu. N-am ce zice.